.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ بیکاری درشرق مازندران بالای۱۹درصد است

دبیرمجمع نمایندگان مازندران با اشاره به رشد بالای 19 درصدی نرخ بیکاری در شرق مازندران گفت: با توجه به صنعتی بودن منطقه و وفور نعمت متاسفانه در بعضی ازموارد مدیران کارخانجات با واردات نیروی کار عرصه را به نیروهای بومی جهت اشتغال زائی تنگ نموده اند که باید تجدید نظر شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، احمدعلی مقیمی در بازدید از مناطق اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر با اشاره به اینکه مشکلات زیست محیطی عامل اصلی در عدم ساخت کارخانجات در بندر است افزود: متاسفانه محیط زیست بدون توجه به اشتغال زائی درمنطقه مانع جدی در ایجاد کارخانجات است که باید در این رابطه نیز تجدید نظر شود.

وی بندر امیرآباد بهشهر را از مناطق ویژه ای دانست که دارای ارزش فرا ملی است و می توان با اشتغال زائی و سرمایه گذاری در آن استفاده های بهینه اقتصادی در دراز مدت برد.

مقیمی ادامه داد: هر چه برای افتتاح فازهای این بندر استراتژیک زمان بیشتری صرف شود به همان مقدار نیز هزینه بیشتری پرداخت شده و متضرر خواهیم شد.

وی با تاکید بر به كارگيري نيروهاي متخصص، توانا و مستعد درکارخانجات منطقه یادآورشد: همچنان که ما از مشکلات عبور و مرور و خطرات این کارخانجات بهره مند می شویم باید از اشتغال زائی برای فرزندان این مناطق نیز بهره مند شویم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.133 seconds.